Followers

Monday, October 12, 2009

BBQ RaYa EE3.....



Salam....posting ari ni xde kena mengena dgn sebarang xtiviti politik....aku hnya nk kongsi ngan korg suma tntg xtiviti yg aku wat ngan member2 course mate aku jumaat lpas (2/10/2009).....BBQ RAYA!!!!....

(sori lmbt post story ni sebab internet USM baru sembuh dari SAWAN BABI......)

Tapi sebelum 2, aku nk ucap beribu penghargaan la kat 2 org mamat yg bertungkus-lumus dlm meng'arrrange' (sori, pencemaran bahasa sket) mjlis bbq ni, kira diorg ni sebagai tunjang utama la...... BAOL & AISAR.....kalu xde diorg ni, aku rasa bbq raya ni x wujud la (ayat bodek, sebab nk bodek aisar belanja aku kfc).......hehehe.....

Xtiviti bergotong-royong penyediaan tmpat panggang bbq & barang2 masakan kami dah mulai seawal kul 5.45 ptg lg.........tima kasih la kat member2 yg datang tolong......yg x datang 2, aku taw korang ade keje, besa la kan korg ni bakal engineer komfem byk keje pnya (aku bersangka baek)......

Xtiviti memasak ni lama gak le berlangsung, sampai malam gak le.....byk liter gak le air peluh aku menitis kat bumi.....antara gambar2 xtiviti panggang-memanggang.......

*chef2 ee3 bersedia memanggang ayam*

*menyiapkan barang2 masakan*

*cucuk KAN, jgn x cucuk*

*hikmat kibasan maut syed*

*anak sapa la ni, rajin tul....berkenan tgk*

*chef2 ee3 memeriksa keadaan ayam bbq*

Sampai mlm gak le xtiviti memanggang ayam2 ni berlangsung.......

*jai berlakon je tue.....hehehe...*

Pas berhempas pulas, akhirnya berjaya gak kesemua bahan2 mentah tue dipanggang......bwh ni gmbar2 bnda yg akn kami kerjakan nnti......bersiap sedia la kamu semua.....hehehehe....


Sebelum memulakan sesi mentekedarah, kami terpaksa la dgr tuan pengarah mencarut dua tiga ayat dlu.......silakan la tuan pengarah......

Lpas si aisar ni mencarut apa ntah aku pun xtaw, apa lg...........kami serbu la mkn!!!!!!!......ooopsss2......baca doa dlu......silakan mirul (ni bkas pelajar skool pondok dlu).....

*siyes pnjg mamat ni baca doa*

Abis baca doa, apa lagi sesi makan-memakan pun mengambil alih la.......ni antara gmbr yg sempat aku amik la (byk lg gmbr, tp aku ltak yg aku rasa tidak terlampau la.....hehehe...)

*ee3 boys ngan bhn2 santapan*

*wajah2 kelaparan sahabat2 ku....kesian giler aku tgk...*

*sesi amik mkanan bermula*

*aksi manja yus & aisar*

*2 adik beradik yg bahagia....(bajet comel sgt la kan wat muka cm2.....huhuhu)*

*can i sing another song????*

*kama tetiba bersemngat patriotik pas memakan ayam bbq yg dicucuk botox*

*roomate ku yg mencapap di tengah2.....(aku ingtkan toyol mula2 td.....hehehe)*

*pasangan bahagia.....*

*sahabat baek.....(pasni mat cham 3 ari la....hehehe..)*

*"bila nk balik ni, aku dh ngantuk sgt ni???"ujar aspaq yg bermonolog sendrian*

*aksi terlampau amju*

*bergambar kenangan sblum berambus balik.......*

Itu je la aku rasa aku dpt kongsi ngan korg utk post kali ni........sblum aku abiskan story aku ni, aku nk ucap ribuan & jutaan tima kasih kat suma org yg terlibat secara lngsung atau x lnsung dlm program bbq raya ee3 ni (bunyi sedih cam nk g mati je....huhuhu...).......aku pun dh ngantuk sgt ni.....ok la, chow!!!!!!......Wasalam.....


No comments:

Post a Comment