Followers

Tuesday, July 7, 2009

SeLaMaT KeMBaLi BeLaJaR!!!!!......


Assalamalaikum diucapkan kat kengkawan sekalian.....belum terlambat aku rasa untuk ucapkan selamat kembali kat kengkawan aku terutama sekali bebudak EE2 yang kini dah bertukar status EE3 (bangga gak le rsanya dah semakin senior ni.....hehehehe.....)......

Selain tu, aku nak mengalukan gak kedatangan pelajar2 baru 1st year USM yg jugak pelajar2 pertama APEX......Nasihat aku kat bebudak baru ni hanya satu je la, korang studi je la bebaik (nak tengok gak bebudak APEX ni bagus mna....ka gah pada nama je).........

Aku tak mahu sangat le tulis banyak2 untuk post pertama bagi sem baru ni......aku cuma nak alu2 kan kedatangan korang je.....so, tunggu je la artikel2 len plak pas ni......wassalam.....

No comments:

Post a Comment