Followers

Saturday, January 30, 2010

SeKaDaR CoReTaN.....


Assalamualaikunum,

Dah bebrapa hari aku x men'update' blog ini......Bkan ape, kerana kesibukan beberapa hari yg lalu akibat assignment dan mini projek serta test yg byk telah membataskan aku mem'update' blog ini......Nak wat mcm mna.....Itu lah harga yg terpaksa di bayar pabila kita menjadi seorg pelajar universiti.....Sibuk je memanjang.....huhuhu.....

Pagi td sja aku baru menghadapi test subjek yg aku plg serabut.....VLSI.....Subjek yg aku kira antara yg plg mencabar la pada aku pada sidang ini.....Study punya la teruk, sampai buku teks pun jadi lunyai......alih2, test xleh jawab gak.....tensen tul aku........

Test tu baru je permulaan bg kerja2 aku yg menimbun......Minggu depan je aku akn menempuh beberapa test lg serta viva mini projek......Peh!!!, mmg bley sakit jiwa gak le kalu korg berada di tempat aku (org2 yg xamek kos elektronik)........

Tapi nk wat cmna, hidup perlulah diteruskan.....Kalu aku wat relax2 plak, result sem nie akan terjejas plak.....So, mahu xmahu terpaksa la aku lalui je liku2 hidup aku sbgai pelajar elektronik nie....... -aizuddin@uNcLe_DeeN-

No comments:

Post a Comment